PL-Jaświły: Roboty budowlane
2011/S
17-026470
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU
Roboty
budowlane
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY
KONTAKTOWE
BIOM Spółka z o.o.
Dolistowo Stare I 144
Kontaktowy: BIOM Sp. z o.o., Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły
Do wiadomości: Mirosław Bałakier
19-124 Jaświły
POLSKA
Tel. +48 857161800
E-mail:
biom-recykling@o2.pl
Faks +48 857161755
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji
zamawiającej
http://www.biom-recykling.pl
Więcej informacji można
uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla
punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty
dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego
Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY
PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Inne Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością
Środowisko
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję
zamawiającą
Kontrakt nr K-9 obejmujący projekt i roboty budowlane
na budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót
budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Koszarówka, gm. Grajewo.
Kod NUTS PL343
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zakres Zamówienia obejmuje: Projektowanie, Roboty
budowlane wraz z dostawą linii technologicznych obiektów, maszyn i urządzeń,
Szkolenia, Próby Końcowe, Próby Eksploatacyjne, uprzątnięcie Placu Budowy,
usunięcie Wad, a także wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia Robót
przez Zamawiającego.
W ramach zadania Kontrakt nr K-9 obejmujący projekt i roboty budowlane na budowę
Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo zostaną wykonane:
A. obiekty mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów:
— instalacja sortowni odpadów zmieszanych i pochodzących z selektywnej zbiórki o
zdolności przetwarzania co najmniej 30 000 Mg/a odpadów przy pracy na 1 zmianę
wraz z technologiczą linią sortowniczą,
— instalacja procesów kompostowania lub stabilizacji o zdolności przetwarzania
co najmniej 14 000 Mg/a odpadów ulegających biodegradacji;
B. budynek socjalno-sanitarny o powierzchni użytkowej ok. 55 m² na potrzeby
sortowni odpadów i kompostowni wraz z przyłączami i infrastrukturą techniczną;
C. parking samochodowy o powierzchni nie mniejszej niż 200 m²;
D. przebudowa stacji transformatorowej;
E. magazyn na kontenery na odpady problemowe i niebezpieczne;
F. instalacje odprowadzające wody opadowe pochodzące z dróg i placów oraz
dachów;
G. wewnętrzne drogi i place utwardzone, łączące poszczególne obiekty i
instalacje, w uzupełnieniu do realizowanych w ramach kontraktu K-8;
H. wewnętrzne drogi i place nieutwardzone, w uzupełnieniu do realizowanych w
ramach kontraktu K-8;
I. przyłącza elektroenergetyczne na potrzeby nowo projektowanych obiektów;
J. przyłącza i sieci sanitarne na potrzeby nowo projektowanych obiektów;
K. instalacja telefoniczna, alarmowa i monitoringu;
L. adaptacja kwatery składowania odpadów III do dalszej eksploatacji.
W ramach zadania Kontrakt nr K-9 obejmujący projekt i roboty budowlane na budowę
Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo Wykonawca dostarczy:
— 1 linię sortowniczą,
— 1 prasę do odpadów opakowaniowych o nacisku min. 65 t,
— 1 komplet wyposażenia magazynu na odpady problemowe i niebezpieczne,
— 1 kompaktor odpadów o masie co najmniej 35 t,
— 1 koparko-ładowarkę kołową,
— 1 ładowarkę kołową przegubową,
— 1 hakowiec do obsługi na terenie ZZO kontenerów typu KP-7 – KP-10 z sortowni,
— 1 urządzenie do zamiatania posadzek w halach,
— 1 urządzenie do czyszczenia wodą pod ciśnieniem,
— pojemniki i kontenery na wyposażenie zakładu (wg. opisu przy wyposażeniu
sortowni),
— 1 wózek widłowy,
— 1 ciągnik rolniczy,
— 1 przyczepę samowyładowczą,
— 1 przerzucarkę kompostu,
— 1 rozdrabniacz do drewna.
II.1.6)Wspólny Słownik
Zamówień (CPV)
45000000, 34000000, 34200000,
45213250, 45222110, 45253800, 43250000, 45233226, 34144510, 34223300, 16710000,
34223370, 44613000, 44613800, 44614000
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w
sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Nie
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Zakres Zamówienia obejmuje: Projektowanie, Roboty
budowlane wraz z dostawą linii technologicznych obiektów, maszyn i urządzeń,
Szkolenia, Próby Końcowe, Próby Eksploatacyjne, uprzątnięcie Placu Budowy,
usunięcie Wad, a także wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia Robót
przez Zamawiającego.
W ramach zadania Kontrakt nr K-9 obejmujący projekt i roboty budowlane na budowę
Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo zostaną wykonane:
A. obiekty mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów:
— instalacja sortowni odpadów zmieszanych i pochodzących z selektywnej zbiórki o
zdolności przetwarzania co najmniej 30 000 Mg/a odpadów przy pracy na 1 zmianę
wraz z technologiczą linią sortowniczą,
— instalacja procesów kompostowania lub stabilizacji o zdolności przetwarzania
co najmniej 14 000 Mg/a odpadów ulegających biodegradacji;
B. budynek socjalno-sanitarny o powierzchni użytkowej ok. 55 m² na potrzeby
sortowni odpadów i kompostowni wraz z przyłączami i infrastrukturą techniczną;
C. parking samochodowy o powierzchni nie mniejszej niż 200 m²;
D. przebudowa stacji transformatorowej;
E. magazyn na kontenery na odpady problemowe i niebezpieczne;
F. instalacje odprowadzające wody opadowe pochodzące z dróg i placów oraz
dachów;
G. wewnętrzne drogi i place utwardzone, łączące poszczególne obiekty i
instalacje, w uzupełnieniu do realizowanych w ramach kontraktu K-8;
H. wewnętrzne drogi i place nieutwardzone, w uzupełnieniu do realizowanych w
ramach kontraktu K-8;
I. przyłącza elektroenergetyczne na potrzeby nowo projektowanych obiektów;
J. przyłącza i sieci sanitarne na potrzeby nowo projektowanych obiektów;
K. instalacja telefoniczna, alarmowa i monitoringu;
L. adaptacja kwatery składowania odpadów III do dalszej eksploatacji.
W ramach zadania Kontrakt nr K-9 obejmujący projekt i roboty budowlane na budowę
Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo Wykonawca dostarczy:
— 1 linię sortowniczą,
— 1 prasę do odpadów opakowaniowych o nacisku min. 65 t,
— 1 komplet wyposażenia magazynu na odpady problemowe i niebezpieczne,
— 1 kompaktor odpadów o masie co najmniej 35 t,
— 1 koparko-ładowarkę kołową,
— 1 ładowarkę kołową przegubową,
— 1 hakowiec do obsługi na terenie ZZO kontenerów typu KP-7 – KP-10 z sortowni,
— 1 urządzenie do zamiatania posadzek w halach,
— 1 urządzenie do czyszczenia wodą pod ciśnieniem,
— pojemniki i kontenery na wyposażenie zakładu (wg. opisu przy wyposażeniu
sortowni),
— 1 wózek widłowy,
— 1 ciągnik rolniczy,
— 1 przyczepę samowyładowczą,
— 1 przerzucarkę kompostu,
— 1 rozdrabniacz do drewna.
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 30.4.2011.
Zakończenie 31.12.2012
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę
wadium w wysokości 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5 % ceny całkowitej podanej w
ofercie.
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności
i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze
środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności.
Płatności dokonywane zgodnie z zapisami w SIWZ.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa
wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art.
23 ustawy z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223,
poz. 1655 z późn. zm.). Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizacje
zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę zawierającą w
swojej treści następujące postanowienia:
1) określenie celu gospodarczego dla jakiego umowa została zawarta;
2) oznaczenie czasu trwania umowy obejmującej okres realizacji przedmiotu
zamówienia;
3) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego
wykonawców do czasuwykonania zamówienia;
4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego;
5) umowa winna upoważniać jednego z wykonawców we wszystkich sprawach związanych
z ofertą i umową o realizację zamówienia.
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega
realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym
wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2) Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru -
załącznik nr 2 do IWD.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie,
oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej
dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do
występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do
reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie
rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane
np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby
podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy
dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez
notariusza;
A w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wg załączonego do IDW wzoru – załącznik nr 3 do IDW;
b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
4) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:
a) pkt 3.a), 3.b) i 3.d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
b) pkt 3.c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8.
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 10b.4. IDW
znajdują odpowiednie zastosowanie.
6) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4.a.1., 4.a.2 oraz 4.b
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4.a.3, powinien
być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów: 1) W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca
musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub
więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich
łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, średnioroczne
przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 10 000 000,00 PLN;
b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN lub
posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN;
c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności w wysokości 5 000 000,00 PLN.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:
„spełnia – nie spełnia”.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty
wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią
odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców
nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów
określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż
ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
za ten okres;
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty składki
ubezpieczenia.
3) Jeżeli kwoty w ww. dokumentach podane będą w innej walucie niż PLN,
Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich
przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o
przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby
unieważnienie postępowania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku
udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie
art. 24 ustawy.
III.2.3)Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i
kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wykonać należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co
najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia. Za robotę
budowlaną podobną zamawiający uzna budowę lub rozbudowę Zakładu Utylizacji
Odpadów, w skład którego wchodziła co najmniej sortownia o wydajności minimum 20
tys. ton/rok odpadów komunalnych oraz kompostownia o wydajności minimum 8 tys.
ton odpadów/rok o wartości łącznej co najmniej kwocie 10 mln PLN (z VAT).
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne
kwalifikacje i doświadczenie):
a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
— Przedstawiciel Wykonawcy (kierownik Kontraktu) – posiadający wyższe
wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 1 inwestycji
budowlanej według procedur FIDIC lub równoważnej,
— Kierownik budowy (Kierownik zespołu) - musi posiadać uprawnienia budowlane w
specjalności konstrukcyjno–budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 1 budowy z zakresu ochrony
środowiska,
— Kierownik Zespołu Projektowego - Technolog posiadający uprawnienia do
projektowania w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych i
kanalizacyjnych) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie
zawodowe w projektowaniu zakładów utylizacji odpadów, co najmniej jeden projekt
technologii dla budowy lub rozbudowy (modernizacji) zakładu utylizacji,
— Kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno–budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych,
kanalizacyjnych i cieplnych) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów,
— kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Nie dopuszcza się łączenia funkcji.
W przypadku nie spełniania wymogu znajomości języka polskiego przez ww.
Specjalistów, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez zatrudnienie
na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniając w ten
sposób stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym,
przedstawicielami jednostek finansujących i UE, a personelem Wykonawcy.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację na temat wymaganych wykonanych
robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez
Wykonawców roboty budowlane zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu
realizował roboty, których dokumenty dotyczą;
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty;
c) wskazanie zakresu robót;
d) wskazanie wartości inwestycyjnej przedsięwzięcia dla którego wykonywane były
roboty;
e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia);
f) wskazanie miejsca wykonania;
g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt b stwierdzającą, że roboty zostały
wykonane należycie,
4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
a) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są
przedłożyć:
— wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia, w tym dokumenty poświadczające posiadanie stosownych
uprawnień budowlanych, a dla Przedstawiciela Wykonawcy (kierownika Kontraktu)
należy uzupełnić dalszą część załącznika nr 5 oraz przedłożyć dokumenty
stwierdzające, że wskazana osoba posiada wymagane wykształcenie, oraz
doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 1 inwestycji budowlanej według
procedur FIDIC lub równoważnej.
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA
USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla
określonego zawodu
III.3.2)Osoby prawne powinny
wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy
zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas
negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez
instytucję zamawiającą
BIOM.BSGO/K-9/2011
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego
zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów
dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania
dokumentów lub dostępu do dokumentów 10.3.2011 - 10:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
10.3.2011 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert
lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie
związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 10.3.2011 - 10:15
Miejsce
BIOM Sp. z o.o., Dolistowo
Stare I 144, 19-124 Jaświły, Polska.
Osoby upoważnione do obecności
podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM
SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU
FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: Fundusze Europejskie - Fundusz
Spójności.
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny
za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail:
uzp@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587840
Internet:
http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania
odwołań: Zgodnie z przepisami Działu VI - Rozdział 3Odwołania ustawy z dnia
29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759
ze zm.).
VI.4.3)Źródło, gdzie można
uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail:
uzp@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587840
Internet:
http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
22.1.2011
Pliki do pobrania
Projekt_zagosp_terenu_w_ramach_K-8.jpg
K-9_KONTRAKT.doc
ogloszenie_K-9.pdf
K-9_PFU.doc
K-9_IDW.doc
Pytania i odpowiedzi
k-9_pytania_i_odpowiedzi.doc
pytania_i_odpowiedzi_cz_2.doc
k-9_cz.3_pytania_i_odpowiedzi.doc
k-9_informacja.doc
Pliki graficzne
projekt_zagospodarowania_terenu.jpg
decezja_przeniesienia_decyzji_lokalizacyjnej.pdf
Decyzja_LOKALIZACYJNA.pdf
Decyzja_OOS.pdf
Protokol_z_sesji_otwarcia_ofert.doc
|