Strona główna

 Przetargi

 Ogłoszenia

 Cenniki

 Daty wywozu

 Lokalizacja

 O nas

 Kontakt

 Polecamy

 Galeria zdjęć

 

 

 

 

Ogłoszenie - Kontrakt K-8

Kontrakt K-8 – część II na roboty budowlane obejmujące budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo.

PL-Jaświły: Roboty budowlane
2010/S 122-186132
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
BIOM Spółka z o.o.
Dolistowo Stare I 144
Kontaktowy: BIOM Sp. z o.o., Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły
Do wiadomości: Andrzej Lićwinko
19-124 Jaświły
POLSKA
Tel. +48 609900160
E-mail: biom-recykling@tlen.pl
Faks +48 857161755
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.biom-recykling.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Inne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Środowisko
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Kontrakt K-8 – część II na roboty budowlane obejmujące budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Koszarówka, gm. Grajewo.
Kod NUTS PL343
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót inżynieryjno-budowlanych związanych z realizacją Kontraktu nr 8 – część II, wchodzącego w skład projektu „Biebrzański System Gospodarki odpadami – etap II”, w zakresie rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zawartych w Części 3 SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących obiektów:
1. budynek administracyjny (nr 1),
2. przeniesienie wagi samochodowej (nr 2),
3. parking samochodowy (nr 5),
4. wiata na surowce wtórne (nr 12),
5. wiata na surowce z selektywnej zbiórki (nr 13),
6. garaże (nr 15),
7. myjnia płytowa (nr 23),
8. zjazd z drogi krajowej na składowisko (nr 27).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45000000, 45222110, 45213251, 45259900, 45200000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących obiektów:
1. budynek administracyjny (nr 1),
2. przeniesienie wagi samochodowej (nr 2),
3. parking samochodowy (nr 5),
4. wiata na surowce wtórne (nr 12),
5. wiata na surowce z selektywnej zbiórki (nr 13),
6. garaże (nr 15),
7. myjnia płytowa (nr 23),
8. zjazd z drogi krajowej na składowisko (nr 27).
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności.
Płatności dokonywane zgodnie z zapisami w SIWZ.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarciu umowy w sprawie nieniejszego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta
Zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizacje zamówienia są zobowiązani przedstawićZamawiającemu stosowną umowę zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
1) określenie celu gospodarczego dla jakiego umowa została zawarta,
2) oznaczenie czasu trwania umowy obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia,
3) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego wykonawców do czasu wykonania zamówienia,
4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego,
5) umowa winna upoważniać jednego z wykonawców we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową o realizację zamówienia.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2) Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - załącznik nr 2 do IWD.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza;
A w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wg załączonego do IDW wzoru – załącznik nr 3 do IDW;
b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:
a) pkt 3.a), 3.b) i 3.d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) pkt 3.c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 10.2. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie.
6) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4.a.1, 4.a.2 oraz 4.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4.a.3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 2 000 000,00 PLN.
b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN.
c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 000 000,00 PLN.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty składki ubezpieczenia.
3) Jeżeli kwoty w ww. dokumentach podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia pod względem rzeczowym o wartości łącznej co najmniej 1 000 000,00 PLN netto.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
— Przedstawiciel Wykonawcy (kierownik Kontraktu) – posiadający wyższe wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 1 inwestycji budowlanej według procedur FIDIC lub równoważnej,
— kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji i urządzeń wodociągowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Nie dopuszcza się łączenia funkcji.
W przypadku nie spełniania wymogu znajomości języka polskiego przez ww. Specjalistów, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniając w ten sposób stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, przedstawicielami jednostek finansujących i UE, a personelem Wykonawcy.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację na temat wymaganych wykonanych robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty budowlane zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
c) wskazanie zakresu robót,
d) wskazanie wartości inwestycyjnej przedsięwzięcia dla którego wykonywane były roboty,
e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f) wskazanie miejsca wykonania,
g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie,
4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
a) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
— wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, w tym dokumenty poświadczające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych, a dla Przedstawiciela Wykonawcy (kierownika Kontraktu) należy uzupełnić dalszą część załącznika nr 5 oraz przedłożyć dokumenty stwierdzające, że wskazana osoba posiada wymagane wykształcenie, oraz doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 1 inwestycji budowlanej według procedur FIDIC lub równoważnej.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
BIOM.BSGO/K-8/II/2010
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 10.8.2010 - 10:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
10.8.2010 - 10:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 10.8.2010 - 10:15
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: Fundusze Europejskie - Fundusz Spójności.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587840
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z przepisami Działu VI - Rozdział 3 Odwołania ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.).
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587840
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
22.6.2010




Ogłoszenie

Część I_SIWZ_K-8.cz.II.doc

Część II_KONTRAKT_K-8 cz.II.doc
specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot.rar
Przedmiary_robot.rar
dokumentacja_techniczna.rar
K-8_pytania_i_odpowiedzi.doc

Publikacja biom  |Data publikacji 23-06-2010, godzina  16:36

(c) BIOM Dolistowo 2009