PL-Jaświły: Usługi pomocy technicznej 2010/S 66-099778 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUUsługi SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE BIOM Spółka z o.o. Dolistowo Stare I 144 Kontaktowy: BIOM Spółka z o.o., Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły Do wiadomości: Andrzej Lićwinko 19-124 Jaświły POLSKA Tel. +48 609900160 E-mail: biom-recykling@tlen.pl Faks +48 857161755 Adresy internetowe Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.biom-recykling.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI Inne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Środowisko Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą Kontrakt K-3 Pomoc techniczna dla Jednostki Realizującej Projekt "Biebrzański System Gospodarki Odpadami - etap. II". II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług Usługi Kategoria usług: nr 12 Główne miejsce świadczenia usług 1. Dolistowo Stare I, gm. Jaświły, 2. Augustów, 3. Dąbrowa Białostocka, 4. Świerzbienie, gm. Mońki, 5. Grajewo. Kod NUTS PL343 II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów) Przedmiotem zamówienia jest pomoc techniczna dla Jednostki Realizującej Projekt pn.: „Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap II”. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 71356200, 71311300, 90500000, 79411000 II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) Nie II.1.8) Podział na części Nie II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych Nie II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań: 1) Opracowanie i weryfikację istniejących procedur zarządzania i organizacji JRP, oraz prowadzenia przetargów, zawierania kontraktów, systemów kontroli finansowej monitoringu, sprawozdawczości i archiwizacji dla POZR, 2) Przygotowanie podręcznika określającego metodykę wdrożenia zasady „zanieczyszczający płaci” na terenie realizacji Projektu zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej w tym zakresie oraz obowiązującym prawem krajowym, 3) Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń Jednostki Realizującej Projekt w zakresie zarządzania, kontroli i monitorowania realizacji przedsięwzięcia, 4) Wyliczenie kwoty wydatków kwalifikowanych po zakończeniu procedur przetargowych na wszystkie kontrakty, zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu, 5) Udział w sporządzaniu rozliczenia kontraktów do czasu uzyskania akceptacji właściwych instytucji w ramach bieżącej realizacji Projektu. II.2.2) Opcje Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Rozpoczęcie 1.7.2010. Zakończenie 30.6.2011 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 5 000,000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności. Płatności dokonywane zgodnie z zapisami w SIWZ. III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie nieniejszego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizacje zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: 1)określenie celu gospodarczego dla jakiego umowa została zawarta, 2)oznaczenie czasu trwania umowy obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia, 3)wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego wykonawców do czasu wykonania zamówienia, 4)zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 5)umowa winna upoważniać jednego z wykonawców we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową o realizację zamówienia. III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia Nie III.2) WARUNKI UDZIAŁU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie): a) Zakres działalności powinien zapewnić należyte wykonanie zadania. b) Dysponować pracownikami posiadającymi doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - Załącznik nr 2 do IWD. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza; A w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wg załączonego do IDW wzoru – Załącznik Nr 3 do IDW; b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: a) pkt. 2.a), 2.b) i 2.d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: — 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, — 2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, — 3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) pkt. 2.c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 10.2. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 3 a)1, 3a)2 oraz 3b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 3a)3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje i formalności konieczne do oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 200.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do jego sporządzania inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę wraz z dowodem opłaty polisy a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli kwoty w w/w dokumentach podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. III.2.3) Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje i formalności konieczne do oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 1-ą usługę, której przedmiotem było świadczenie usług doradczych w zakresie doradztwa technicznego i finansowego lub przygotowanie projektu dofinansowanego z Unii Europejskiej, obejmującego wykonanie robót budowlanych o wartości kontraktu co najmniej 20 000 000 PLN netto (słownie: dwadzieścia milionów złotych). 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym , Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny): a) posiadać lub mieć potwierdzenie dysponowania salą dydaktyczną o powierzchni nie mniejszej niż 25 m2 celem przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych wymienionych w zadaniu 3 w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) w szczególności dysponuje następującym osobami: — Specjalistą ds. Księgowo-Finansowych, — Specjalistą ds. Prawnych, — Specjalistą ds. Zamówień Publicznych, — Specjalistą ds. gospodarki odpadami. Posiadającymi doswiadczenie zawodowe w pełnieniu w/w funkcji w rozliczaniu kontraktu dofinansowywanego ze środków Unii Europejskiej o wartości inwestycji co najmniej 20 000 000,00 PLN netto (słownie: dwadzieścia milionów złotych). Wszystkie ww. osoby muszą znać język polski w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i w piśmie. W zakresie znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez zatrudnienie przez Wykonawcę, na własny koszt, tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację na temat wymaganych wykonanych usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, c) wskazanie zakresu usług d) wskazanie wartości inwestycyjnej przedsięwzięcia dla którego wykonywana była usługa, e) wskazanie wartości nadzorowanych robót budowlanych f) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), g) wskazanie miejsca wykonania, h) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie, 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): a) Dokument potwierdzający dysponowaniem salą dydaktyczną o powierzchni nie mniejszej niż 25 m2 celem przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych wymienionych w zadaniu 3 w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację na temat osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. III.2.4) Zamówienia zastrzeżone Nie III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu Nie III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi Tak SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą BIOM.BSGO/K-3/2010 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 17.5.2010 - 10:00 Dokumenty odpłatne Nie IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 17.5.2010 - 10:00 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 17.5.2010 - 10:15 Miejsce BIOM Sp. z o.o. Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ Nie VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH Tak odniesienie do projektów i/lub programów: Fundusze Europejskie - Fundusz Spójności. VI.3) INFORMACJE DODATKOWE VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel. +48 224587840 Internet: http://www.uzp.gov.pl Faks +48 224587700 VI.4.2) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z przepisami Działu VI - Rozdział 3 Odwołania ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.). VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel. +48 224587840 Internet: http://www.uzp.gov.pl Faks +48 224587700 VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 31.3.2010
K-3 SIWZ-IDW
Opis przedmiotu zamówienia
SIWZ Pomoc Techniczna
Wzor umowy
K-3 Pytania i odpowiedzi
K-3 zmiana treści_SIWZ
Pytania i odpowiedzi cz. 2
Pytania i odpowiedzi cz. 3
|