Strona główna

 Przetargi

 Ogłoszenia

 Cenniki

 Daty wywozu

 Lokalizacja

 O nas

 Kontakt

 Polecamy

 Galeria zdjęć

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

PL-Jaświły: Nadzór nad robotami budowlanymi

2009/S 229-329057

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

BIOM Spółka z o.o., Dolistowo Stare I 144, Kontakt BIOM Sp. z o.o., Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły, Do wiadomości Iwona Mocniak, PL-19-124 Jaświły. Tel. +48 857161865. E-mail i_mocniak@o2.pl. Faks +48 857161755.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.biom-recykling.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Inne: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Środowisko.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktów w ramach przedsięwzięcia pn.: Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Polska, woj. podlaskie.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Usługi w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera dla projektowania i robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. "Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap II". Inżynier będzie obsługiwał 5 kontraktów na projektowanie i roboty budowlane "żółty FIDIC" oraz jeden na roboty budowlane "czerwony FIDIC" obejmujące teren 19 gmin, które wspólnie tworzyć będą Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap II.
1. Kontrakt K-6: projekt i roboty budowlane rekultywacji składowisk odpadów w gminach: Augustów, Dąbrowa Białostocka, Mońki;
2. Kontrakt K-7: projekt i roboty budowlane doposażenia składowiska w Dąbrowie Białostockiej i Zakładu w Dolistowie;
3. Kontrakt K-8: roboty budowlane na budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo;
4. Kontrakt K-9: projekt i roboty budowlane na budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce gm. Grajewo;
5. Kontrakt K-10: projekt i roboty budowlane na budowę stacji przeładunkowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71247000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Powyżej 206 000 EUR.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 20.1.2010. Zakończenie: 30.6.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – 5 % wartości brutto podpisywanej umowy.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności.
Płatności dokonywane zgodnie z zapisami SIWZ w PLN.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zawarli umowę regulująca współpracę tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu nie później niż przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie zakresu usług, które zamierza podzlecić.
2) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 UPZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich);
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich);
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich);
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 2 lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich);
e) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 2 lub więcej Wykonawców ww. dokument powinien być złożony oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną art. 23 ust. 3 ustawy Pzp).
2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. (Dz.U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt II.2)1.1).a), III.2.1.1)).b) i III.2.1.1)d) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt III.2.1.1).c) – składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy;
1) dokumenty, o których mowa w pkt II.2.1.1.a) i c) oraz II.2.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt III.2.1.1.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt III.2.1) i III.2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt III.2.1.1) stosuje się odpowiednio;
b) wykazywanych w walutach obcych do obliczania przychodu, wartości wykonywanych robót, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej należy przyjąć średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Przeliczenia dokona Zamawiający. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia – nie spełnia".
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie:
1) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się 2 lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
a) Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łącznie przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 3 000 000 PLN.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości;
c) posiadać aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia – nie spełnia".
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się 2 lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
Kierownik Zespołu posiadający:
— wykształcenie wyższe,
— ważne i stosowne uprawnienia budowlane zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym,
— minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
— doświadczenie w kierowaniu jako Kierownik Projektu lub Kierownik Budowy przy minimum 1 zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi o wartości nie mniejszej niż 20 000 000 PLN (netto bez podatku od towarów i usług), realizowanych wg FIDIC lub innych procedur równoważnych.
Specjalista ds. rozliczeń posiadający:
— wykształcenie techniczne lub ekonomiczne,
— minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia wszczęcia postępowania) w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów, zestawień kosztów i w kontroli kosztów, umiejętność rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych, robót sieciowych, robót technologicznych i robót drogowych,
— doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (tj. specjalisty ds. rozliczeń) przy minimum 1 projekcie realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi wg FIDIC lub innych procedur równoważnych.
Inspektor nadzoru branży budowlanej:
— wykształcenie techniczne,
— minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robot lub inspektor nadzoru,
— uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członkow właściwej izby samorządu zawodowego.
Dwóch (2) Inspektorów nadzoru branży sanitarnej:
— wykształcenie techniczne,
— minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru,
— uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
— doświadczenie w nadzorowaniu robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Inspektor nadzoru branży drogowej:
— wykształcenie techniczne, minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru,
— uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Inspektor nadzoru branży elektrycznej o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz AKPiA:
— wykształcenie techniczne,
— minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru – uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim Prawem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członkow właściwej izby samorządu zawodowego,
— doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w tym dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych i aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać doświadczenie zawodowe załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 do niniejszej IDW;
b) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi podobne do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki:
(i) pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych wg warunków kontraktowych FIDIC lub procedur równoważnych o podobnym charakterze o wartości nadzorowanych robót co najmniej 35 000 000,00 PLN brutto każda;
(ii) nadzorowany kontrakt dotyczył realizacji inwestycji w "sektorze środowisko" (gospodarka odpadami komunalnymi i/lub gospodarka wodno-ściekowa). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia – nie spełnia".
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Tak.
Obowiązujące przepisy prawa budowlanego.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
BIOM.BSGO/K-2/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 6.1.2010 - 15:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
7.1.2010 - 09:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 7.1.2010 - 10:00.
Miejsce: BIOM Sp. z o.o. Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów: Fundusze Europejskie - Fundusz Spójności.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel. +48 224587801. URL: http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z przepisami Działu VI - Rozdział 3 Odwołania ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.).
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel. +48 224587801. URL: http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
25.11.2009.

SIWZ część 1
SIWZ część 2
SIWZ część 3

Ogłoszenie znajduje się również pod poniższym linkiem
Kliknij

Pytanie i odpowiedź
Odpowiedzi na pytania 2
Odpowiedzi na pytania 3
Protokół z sesji otwarcia ofert

Publikacja biom  |Data publikacji 27-11-2009, godzina  10:24

(c) BIOM Dolistowo 2009